CATALÀ / CASTELLANO

Direcció: Katia Panadés Diconne
Servei secretaria: Ester Roca Sánchez
Xarxes socials i suport secretaria: Inés Raigón López.

Panadés, Katia

Directora i coordinadora del programa educatiu “Educant en cos i ànima”. Estudis de Ciències Polítiques, comerç exterior, francès, anglès i alemany. Interessada sempre per anar més enllà del que es veu, profunda, sensible i curiosa per naturalesa deixa el món empresarial en el que es trobava per embarcar-se i viure les seves passions: el món i la ètica del ioga, aprofundir el camí de l'autoconeixement i el servei i el lliurament cap a un mateix i els altres. Practica el ioga des del 1997 i l’ensenya des del 2007. Formada en kinesiologia educativa, instructora de brain gym, Organització òptima del cervell, Double doodle / dibuix especial per estimular el cervell i terapeuta en blocs de construcció (gimnàstica cerebral per educació infantil i educació especial) i membre de l’associació espanyola de brain gym, terapeuta de TMR i reflexes primitius, màster en pedagogia sistèmica Cudec. Durant la temporada 2014/2015, dissenyadora, coordinadora i directora adjunta del postgrau de la Universitat Rovira i Virgili: Diploma d’especialització en intervenció psicopedagògica integral de les di¬ficultats d’aprenentatge. En formació en “Anatomia per al moviment” amb la Blandine Germaine Calais a Paris des del 2015.

Blomberg, Harald

Metge per la universitat d’Umea (Suècia) , especialitzat en psiquiatria des de l’any 1971. Seguidor de Peter Blyte (reflexes primitus i problemes d’aprenentatge) i Kerstin Linda (terapeuta corporal i estudiosa dels moviments espontanis dels nadons), desenvolupa la seva pròpia tècnica a finals dels anys 80. Fruit del seu treball escriu: “ Helande Liv. Cuoiditas discendi ”. Des dels anys 90 està donant múltiples conferències, cursos i formacions arreu del món. En aquests últims anys es nodreix dels coneixements de Svetlana Masgutova (mètode d’integració kinesiològica dels reflexes primitius), incorporant alguns dels seus exercicis en les seves formacions. www.haraldblomberg.com (Suècia) / www.reflejosprimitivos.es (Espanya).

Compan, Isabel

Mestra, Facultada en FilosofIa y Ciències de la Educació, Facultada Internacional de Brain Gym® y Edu-K®. Única en Espanya que pot impartir aquí Brain Gym en Profundidat o 7 Dimensions de la Inteligència® y el Practicum de Brain Gym® per a ser Instructor de Brain Gym®, Trainer d’OBO® i de Cercles de Visió®.

Ha traduït tots els manuals de Brain Gym al Català. El proper mes de gener es publica el llibre del Mestre de Brain Gym en Català per la Editorial Graó també traduït per la Sra. Compan. Disposa del póster de Brain Gym.

Trainer de PNL i de Flors de Bach.

Garcia, Dolors

És mestra i professora de ioga. Diplomada pel RYE (Recherche sur le Yoga dans l’Éducation). Autora del llibre “Ioga i educació. Un aprenentatge per a la vida”, ha escrit diversos articles en revistes educatives. És membre i formadora de l’ICE de la UAB. Ha impartit cursos a la UdG (Universitat de Girona, a l’AEC (Associació per a l’Expressió i la Comunicació) entre d’altres; formadora del RYE a Espanya.

García Garzón, Elisabet

Fisioterapeuta (Col. 2154). KINESIOLOGA. Instructora de TFH. Instructora de BG. Instructora de BG Curs per pares i mestres. Instructora de RESET-ATM. Professora adscrita a l’escola Afic de Drenatge linfàtic, moxibustió, Tècnica metamòrfica.
Formada des de la visió holística de la persona, amb l'objectiu de recuperar la nostra funcionalitat, amb diferents eines. Des de la medicina tradicional xinesa, acupuntura, reflexologia, Reiki, fisioteràpia. A través de totes les àrees: física, mental, emocional, energètica i espiritual.

Lladó Esclusa, M. Teresa

Professora de francès a secundària
Diplomada en EGB i Llicenciada en Filologia Francesa per la UAB i UB respectivament
Diplomada en Tècniques de Ioga a l’Escola i en Tècniques de Relaxació a l’Escola pel R.Y.E. (França)

Muñoz Bárcena, Eulàlia

Catedràtica de llengua anglesa U.B i professora de ioga des de 2000 seguint la línia Nil Hautoff i Swami Satyananda Sarasvati. Diplomada com a professora de Ioga per AEPY. Formada pel RYE França (Rècherche sur le yoga dans l´Education) en Tècniques de Ioga a l´Escola i en Tècniques de relaxació i Ioga Nidra. Actualment Presidenta de RYE Espanya. 14 anys utilitzant el Ioga dins les aules de secundària . Diplomada en llengua sànscrita per la U. Membre del Grup de Treball “El ioga a l´educació” del ICE de la UAB. Directora del Centre de Ioga Anahata a L´Hospitalet de Llobregat. Ha participat en congresos organitzats pel col·legi de Psicòlegs i Pedagogs de Catalunya , per la UB I UIC. Ha escrit diversos articles sobre Ioga i Educació en revistes especialitzades.

Olvera de Malpica, Angélica

Directora Corporativa Acadèmica i d'Investigació Educativa del Grup CUDEC, amb una llarga experiència com a docent; Enginyera Química UNAM, Llicenciada en Ciències Humanes (CUIH). Creadora de la Pedagogia Sistèmica CUDEC, amb l'enfocament de Bert Hellinger. Expositora de la Hellinger Sciencia. Fundadora del Programa de Suport Familiar CUDEC (Mèxic). Autora dels llibres “Inteligencia Transgeneracional: sanando las heridas del pasado” (2010), i "El éxito es tu historia" (2009), de l'editorial CUDEC. Tallerista i conferenciant de renom mundial en l'àmbit de les Constel·lacions Familiars i la Pedagogia Sistèmica.

Parellada Enrich, Carles

Mestre i terapeuta sistèmic, màster en Pedagogia Sistèmica i format en constel·lacions familiars per l’IG. Membre de la Unitat de Formació Permanent del Professorat de l’ICE de la UAB, formador en diversos Centres de Recursos i de Professors de Catalunya, i de la resta de l’Estat. Assessor de Xarxes d’Infància, i de projectes educatius. Autor de diversos articles publicats en revistes especialitzades en educació. Coordinador del Àrea de PS de l’Institut Gestalt de Barcelona.

Raigón, Inés

Xarxes socials i suport secretaria.

Roca, Esther

Servei de secretaria.

Rodríguez, Eva Mª

Infermera de professió i amb una llarga experiència en aquest camp comença a tenir un profund interès en el desenvolupament de nadons i infants arrel de treballar en diversos serveis de neonats i de pediatria. Fruit d’aquest interès investiga i amplia coneixements en aquesta matèria, fet que fa que a començaments dels anys 2000 conegui el treball del Dr. Harald Blomberg. Des de mitjans d’aquesta dècada i amb el vist-i-plau del doctor, s’encarrega de difondre, organitzar i ensenyar la TMR/reflexes primitius per tota Espanya. Dona inquieta per naturalesa i mare també d’un fill s’interessa en el camp de les dificultats d’aprenentatge i en la audiometria, optometria. Altres coneixements que l’ajuden en les seves consultes privades són la PNL, Svetlana Masgutova, Brain Gym, tocs per la salut. Amant de la cultura oriental és també professora de Tai-txí – Qi gong. www.reflejosprimitivos.es.

Traveset Vilaginés, Mercè

Mestra i psicòloga, terapeuta i consteladora familiar, màster en Pedagogia Sistèmica, autora del llibre "Pedagogía Sistémica, fundamentos y práctica", de l’editorial Graó. Psicopedagoga a l’Institut de Viladecavalls, on s’està implementant la PS, formadora de l’ICE de la UAB, i assesora en diversos Centres de Recursos i de Professors de Catalunya, i de la resta de l’Estat. Directora del Àrea de PS de l’Institut Gestalt de Barcelona.