Estimulació Neuronal.
El moviment és la clau de l’aprenentatge. Viure és moure’s. Som connexions internes!



Avaluacions dels reflexos primaris i del mapa de connexions cerebral


  • Evaluar el creixement i maduresa de nadons, nens i adolescents.
  • Detectar dificultats d’aprenentatge, escriptura, conductuals i motores.
  • Detectar l’arrel neuronal de lesions, molèsties cròniques, bloquejos motors, emocionals o mentals.
  • Donar suport a persones amb grans reptes de desenvolupament com autistes, síndromes de down, asperger, paràlisis cerebral, lesions cerebrals, dificultats educatives especials entre altres.
  • Esbrinar com m’estresso i com reacciono davant situacions.
  • Erradicar o reduir la reactivitat en el cos: sentits, aparell locomotor en situcions quotidianes o específiques de l’exercici de la teva professió. (Tocar un instrument, eina esportiva…)
  • Establir i veure amb claredat estratègies de joc en l’exercici de la teva professió ( Terreny de joc, coreografies, plans d’acció….)
  • Connèixer el teu potencial i recursos.
  • Ralentir l’envelliment del sistema nerviós, el cervell, els sentits. Suport a la 3ª edat.
  • Es proposen pautes de moviment i/o treball kinesiòlogic com a progrés i millora.
  • Veure metologies utilitzades més avall.




Kinesiologia Educativa


És un sistema innovador i eficaç basat en la integració cos-ment mitjançant el moviment. Els seus creadors, Paul i Gail Dennison, han estructurat una metodologia basada en la investigació pràctica i aplicada a les persones basant-se en la manera com fa l’aprenentatge el cervell.

Els seus descobriments es fonamenten en la comprensió de la interdependència del desenvolupament fisiològic, el moviment, l'adquisició del llenguatge i l’assoliment de les competències bàsiques d'aprenentatge per a l'escola i per a la vida.

Aquests resultats són el fruit de les seves experiències professionals sobre el desenvolupament de la lectura i el desenvolupament del cervell, doncs durant 19 anys el Dr. Paul Dennison va dirigir els centres d'Aprenentatge de Valley Remedial Group convertint les dificultats d'aprenentatge dels participants en els seus programes en èxits.

Brain gym; Visual Gym; Organització òptima del cervell; Doble gargot i escriptura (dibuix terapèutic a través del brain gym).

Formadora en nivells 1 i 2 de kinesiologia educativa.

Divulgadora i formadora de tallers a mida per escoles.









Teràpia de Moviment Rítmic i Reflexes Primitius

Des de la visió del psiquiatra suec Harald Blomberb, Harald Blomberg Rhythmic Movement Therapy.
Si un nen...
s’entrebanca molt,
o se li cauen les coses de les mans amb facilitat,
o té mala postura quan s’asseu per a escriure,
o no pot parar quiet en una cadira,
o no controla el pipí,
o no és capaç de cordar-se els cordills de les sabates,
o si salta d’una línia a una altra quan llegeix,
o confon lletres
... no és casual i pot ser que tingui algun reflex no integrat.
Es donen eines de detecció i de correcció a totes aquestes dificultats.





Blocs de Construcció

Prenent com a referència el brain gym i la integració dels reflexes primitius, la Cecilia Koester ha creat una metodologia que serveix per arribar a les capes més profundes de patrons de moviment imprescindibles per al desenvolupament sa del sistema nerviós central.

Tot i que és útil per a qualsevol, és de molt gran ajuda per a persones amb grans reptes de desenvolupament com autistes, síndromes de down, asperger, paràlisis cerebral, lesions cerebrals, dificultats educatives especials entre altres.







Tocs Per La Salut

Tracta mètodes de correcció de problemes posturals, accidents, lemniscat y el concepte de reactivitat. Aprenem a equilibrar el cos per a que funcioni com un tot harmònic, inclús sota pressió. S’utilitza el mètode tapping per el dolor crònic, i també en aquest mòdul s’aprèn l’ús del txequeig del pols.
Desenvolupa el treball emocional introduït en els nivells anteriors, l’equilibri amb el so, el color, els fluxes d’energia del Tíbet, la lliberació de l’estrés postural i…




Espai de Formació per a Mestres i Educadors

Des del 2011 molts són els mestres, pares, mares que han passat per les formacions. Fruit d’aquestes connexions algunes escoles, llars d’infants, ampes i diferents col·lectius s’han posat en contacte per dissenyar un programa a mida.
Si aquest és el vostre cas i us interessa fer alguna activitat, formació, xerrada, dissenyar algún programa educatiu per les vostres tutories … consulteu sense cap compromís.

    Propostes en:
  • Activitats lúdic-terapèutiques.
  • Xerrades. Teòrico-pràctiques.
  • Tallers de petit format de diferents temàtiques per a mestres, pares o ambdós.
  • Formacions certificades.
  • Macroprojectes per a escoles u altres entitats o estaments.

Escoles/entitats que ja han col·laborat: Escola Elisabeth, IES Jaume I, ZER Prades/Cornudella, Llar d’infants Picarols, Escola Solc, Fundació URV, Escola Antoni Roig, Escola San Pau Apòstol.