Ioga I Meditació.
On cos i esperit es retroben.
Som cos i ànima!




Ioga Iyengar
Practicant ioga des del 1997,
ensenyant ioga des del 2007!

Ioga que es caracteritza per la seva precisió, intensitat i dinamisme. El material complementari que es fa servir ajuda al practicant de qualsevol complexió i condició a poder accedir a les diferentes postures.

La missió del professor és estar absolutament atent als alumnes per a corregir-los i sanejar la postura. Per aquesta raó està sempre oferint un tracte personalitzat a cadascú.

El treball efectuat en les sessions és molt profund i progressiu. Per aquesta raó per als nivells bàsics és recomanable 1h 15min que s' incrementen a 1h 45 min en nivells mitjos. Els beneficis de la seva pràctica són una major concentració, vitalitat i alegria. Ens permet experimentar una relaxació més profunda i un estat de consciència més serè i estable.
Aplicat també a: lesions, embaràs, post-part.








Anatomyoga


Perspectiva de Blandine Calais Germain en l’abordatge de les postures de ioga de manera respectuosa.








Ioga Infantil & Brain Gym

El ioga per a nens introdueix de manera lúdica i a la vegada pedagògica les nocions bàsiques per a la pràctica del ioga. D’aquesta manera, el nen amb el pas del temps i de la seva pràctica anirà coneixent cada vegada millor no tan sols el seu cos, sinó la seva ment i la seva manera de respirar, cosa que li proporcionarà bons hàbits que seran un regal per a la seva edat adulta.

Grups de preescolar, infantil i adolescents.
Metodologia “Yogakids” i “RYE, recherche du yoga dans l’éducation”. Es combina amb tècniques de desenvolupament neuronal com el “Brain gym” i moviments de reflexos primaris com acompanyament psico-motor.

Franja P3, P4, P5: 1 sessió x setmana

(Activitat compartida amb pares/mares)
30 minuts d’activitat grupal + 15 minuts de mostra d’exercici de desenvolupament neuronal + 15 minuts de pràctica amb els fills.

Franja primària 1 sessió x setmana
45 minuts d’activitat física + 15 minuts d’activitat plàstica terapèutica i/o respiracions.

Franja secundària 1 sessió x setmana
60 minuts d’activitat física + 15 minuts de respiracions/ meditacions / exercicis de gestió emocional.








Ioga Embaràs


Tens cabuda en totes les classes de ioga, ja que la metodologia iyengar i anatomyoga em permet fer un tracte personalitzat dintre del grup.
T’acompanyo des del 3er mes fins al final. La pràctica de ioga es va adaptant al teu estat i a les teves necessitats.
Després del part, si no tens qui et cuidi el teu nadó o senzillament, no et vé de gust separar-te del teu fill, et reservo un espai a l’aula per tú i el teu nadó.








Baby Ioga


Espai compartit de mares i nadons. (nadons que no gategen encara)
Yoga + estimulació neuronal per al teu fill.
Tingues en compte que el protagonista és el teu fill. Si tens alguna lesió o alguna molèstia cronificada no et recomano aquesta activitat.








Ioga Natura


Espai per a gaudir del ioga i de la natura.
Freqüència: Trimestral.
Programa: microtaller de ioga nivell bàsic + sortida a la natura recorregut suau / mig.
Accés: Tothom




Ioga amb Expressió Corporal


Aquesta activitat suma els beneficis del ioga als de la dansa. De manera senzilla i lúdica es combinen assanes de IOGA amb moviments dirigits o lliures d’ EXPRESIÓ CORPORAL.




Meditació


Activitat: mensual.

Es recomana un mínim de 3 mesos abans d’iniciar-se en aquesta activitat. S’evalua el sistema nerviós, la respiració i l’estat físic de l’alumne abans d’incorporar-se a l’activitat i fer un tast.
Es practiquen diverses meditacions d’origen tibetà e hinduistes aplicades a la neurologia.
Es porten a debat diversos aspectes de la filosofia del ioga.